Voetbalvereniging Zuidlaarderveen
(De jeugd heeft de toekomst)
Home arrow Nieuws arrow Nieuws Jeugd arrow Minikraanverhuur Martijn geeft Zuidlaarderveen B1 nieuwe trainingspakken
Minikraanverhuur Martijn geeft Zuidlaarderveen B1 nieuwe trainingspakken PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Administrator
zondag 12 september 2010

Afgelopen weekend overhandigden Harma en Harry Martijn van MINIKRAANVERHUUR MARTIJN uit De Groeve nieuwe trainingspakken aan het B1 team van de voetbalvereniging Zuidlaarderveen. De trainingspakken zijn van het fraaie merk Legea.

Op de foto vlnr: Bestuurslid Jaap Kruit  bedankt Harry en Harma Martijn van MINIKRAANVERHUUR MARTIJN voor de  nieuwe trainingspakken. Spelers: achterste rij vlrn.: Robin Wever, Ramon Lodewegen, Marco Lodewegen, Lisanne Venema, Anniek van Vulpen, Bram  Sloots, Henry Beuving, Voorste rij vlnr: Dirk Tuin, Hans Lambers, Niels  van der Veer, Cody Sikkema, Nico Martijn. Niet in beeld zijn Tom  Kalverboer en Garmt Jan Jager (leider).Bestuurslid Jaap Kruit bedankte de sponsor voor dit geweldige gebaar en riep het team op de sponsor te bedanken via een klinkende overwinning in de eerste wedstrijd. Ook wees Jaap er op dat het voor het eerst in jaren is dat er weer een B team in Zuidlaarderveen in het veld staat en dat de vereniging inmiddels maar liefst 10 teams telt. De speech van Jaap was duidelijk niet aan dovemansoren gericht: direct aansluitend op de fotoshoot versloeg het team tegenstander VKW B2 met 4-2. De doelpunten kwam van Nico Martijn, Hans Lambers, Bram Sloots en Cody Sikkema.

Laatst geupdate op ( zaterdag 25 september 2010 )

< Vorige   Volgende >