Home arrow Nieuws arrow Algemeen arrow Hop Zuidlaarderveen!
Hop Zuidlaarderveen! PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Maarten Wetterauw
vrijdag 30 april 2010

hop.jpgOp 30 april tijdens het ontbijt fladdert er een rare opvallende vogel tegen het raam. We zien meteen dat het een Hop is, omdat we die in Spanje ook vaak zagen.

Kort geleden op het jeugdjournaal gezien dat je dat dan door kan geven op www.waarneming.nl en dat er dan vogelaars in heel nederland een smsje krijgen en allemaal komen kijken. Leek me wel grappig, maar eens proberen.... En ja hoor al 15 minuten later lopen de eerste mannen met verrekijkers door de straat. En omdat ons huis grenst aan het voetbalveld ook langs de velden. Als jullie dus mensen met verrekijkers zien speuren dan is dit de reden. En wie weet zie je de hop ook wel. Schijnt hierheen gewaaid te zijn met de harde zuidwestenwind. Hop Hop Zuidlaarderveen: een voorbode van de vele successen die we nog gaan vieren??

Laatst geupdate op ( vrijdag 07 mei 2010 )