Voetbalvereniging Zuidlaarderveen
(De jeugd heeft de toekomst)
Home arrow Nieuws arrow Nieuws Jeugd arrow ZKC C1 – FVV C1 1-1 (5-4)
ZKC C1 – FVV C1 1-1 (5-4) PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Administrator
zaterdag 24 augustus 2013

De eerste wedstrijd van het seizoen was een bekerwedstrijd. We zijn voor ons doen hoog ingedeeld bij FVV C1, Haren C1 en HSC C1. Zeker als je weet dat we nog een flink aantal D-ers in het team hebben.

Het zonnetje scheen en de grasmat was nog speciaal door Armand gemaaid: een biljartlaken! We gingen goed van start en al gauw scoorde Gijs de 1-0 met een geweldig afstandschot. Zo …….. daar hadden ze niet van terug. Op zich waren de spelers van de tegenstander vaak technisch iets beter, maar ZKC draaide als team perfect. De hele wedstrijd waren er kansen over en weer. Pas vlak voor tijd viel de 1-1 uit een penalty nadat een van onze spelers per ongeluk ‘hands’maakte. Na de wedstrijd namen we nog penals. Want stel dat FVV en ZKC gedeeld eerste worden: wie gaat dan door naar de volgende ronde? Namens Zuidlaarderveen schoot Yoran Enting de 1-0 er fraai in. FVV scoort 1-1. Gijs: 2-1. FVV 2-2. Tot nu toe was Kasper kansloos. Maar dan: Thijmen 3-2. FVV 3-3, maar Kasper raakt de bal. Pim: 4-3. FVV …… Kasper heeft m!. De laatste penal wordt door Kasper genomen … en …..hij zit!! 5-3! Voor de vorm mag FVV de laatste penalty ook nog nemen. Op de paal! Maar hij mag overnieuw want Kasper bewoog te vroeg. En dan: 5-4. Maar het doet er niet meer toe. Een punt in de pocket en mochten we met FVV gedeeld eerste worden dan gaan wij door vanwege deze fantastische penaltyreeks! De kop is eraf, iedereen speelde goed. Dit team heeft veel mogelijkheden. Volgende week nog wel even goed oefenen op de buitenspelval.

< Vorige   Volgende >