Home arrow Nieuws arrow Nieuws Jeugd arrow Maarten Mulder penaltykoning D1
Maarten Mulder penaltykoning D1 PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Maarten Wetterauw
donderdag 20 september 2012
Afgelopen woensdag werd er door de spelers van D1 gestreden om de eer van Penalty Koning. Ofwel, wie is de ware van Persie van ZKC D1!. Afspraak was dat de winnaar de eerstkomende penalty in de wedstrijd mag nemen. Omstebeurt liet trainer Benjamin de jongens op de goal schieten met keeper Kasper tussen de palen. Wie miste viel direct af. Dat ging snel want Kasper stond in de goal en had geen zin een uur aan dit gedoe te besteden. Zo waren er naar 4 ronden nog maar drie jongens over: Niek, Maarten en Jeffrey. Het vijfde schot van Niek werd door Kasper uitstekend gekeerd. Dus nog twee jongens in de race. Ook Maarten moest eraan geloven. Jeffrey kon het afmaken, maar de druk was groot en Kasper was in een flow en ook deze werd gestopt. Dus mochten deze drie jongens opnieuw. Niek: Kasper stopt. Maarten: DOELPUNT, Jeffrey: Kasper stopt. En zo werd Maarten de winnaar van deze reeks. Toch waren twee rasechte kanshebbers niet aanwezig: Wietse en Ingmar. Zodra het kan mogen deze jongens de winnaar nog eens met elk 5 schoten uitdagen! Maar de eerstvolgende penalty in de wedstrijd is wel voor Maarten van Persie en bij afwezigheid voor Jeffrey of Niek.  Wie weet is het zaterdag wel zover tegen FVV D1…..
Laatst geupdate op ( zondag 30 september 2012 )