Voetbalvereniging Zuidlaarderveen
(De jeugd heeft de toekomst)
Home arrow Nieuws arrow Algemeen arrow AED apparaat bij Zaandorre
AED apparaat bij Zaandorre PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Administrator
maandag 18 april 2011

Sinds kort is er een AED apparaat (voor reanimatie) beschikbaar bij de voetbalvelden van Zuidlaarderveen.

Het apparaat hangt naast de hoofdingang van het gebouw.

Op dit moment worden enkele leden van de voetbalvereniging getraind in het gebruik ervan. Dit zijn Harry Mink, Jaap Kruit (sr), Eddy Deuntje en Maarten Wetterauw. De AED is geplaatst in een vandalisme bestendige kast, die alleen open wil als je de juiste code intoetst. Deze code wordt verstrekt aan iedere persoon die AED bevoegd is. Mocht je in het werken met een AED getraind zijn laat dat dan weten aan Marthijn Broeils, hij zorgt er dan voor dat jij deze toegangscode krijgt.
Op de foto zie je Eddy Deuntje die oefent met de beademing van (pop) Annie, want ook bij het werken met een AED is kennis van beademing en (handmatige)reanimatie een vereiste.

Laatst geupdate op ( zondag 19 juni 2011 )

< Vorige   Volgende >